Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cabrio w dieslu
#1
Witam. Przymierzam się do zakupu kabrio. Zastanawiam się nad zakupem cabrio w wersji klekocik. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w temacie? Coś koło 150KM. Ma być fun, ale nie chce się zrujnować ekonomicznie na paliwo ;-) Myślałam o Mercedesie, ewentualnie Audi. Jeśli chodzi o budżet to na razie chiałam się zorientować jak to wygląda. Przedział wiekowy 1995-2003.
Odpowiedz
#2
Od razu uprzedzam aby nie rozpoczynać dyskusji że cabrio to nie w dieslu, koleżanka jest zdecydowana na diesla i w tym kierunku proszę kierować dyskusję Smile


Poprzednie bezdachowce:
Arrow Peugeot 205 CTI - ten przeciekał Arrow MB SLK R170 - w tym było zimą zimno Arrow MB SL R-230 - w tym byłem lanserem Arrow VW Golf IV - a tego nie wiem po co kupiłem Arrow Barchetta - męski lans w damskim aucie
Odpowiedz
#3
polecam BMW e46 320d lift
Odpowiedz
#4
Jak Cabrio to nie klekot!!! Wink

A tak poważnie, to przydałoby się poznać widełki cenowe. Wink
Odpowiedz
#5
ach zawsze widelki cenowe. sredni przedzial cenowy znaczy wiem ze za 10tys nic nie kupie ale milionerem tez nie jestem ;-) moze inaczej mam vw bore 1.9d 170KM i wymienie na adekwatny egzemplarz bez dachu. tak wiem ze klekot niewiele ma w sobie z pomruku vr6 za to jest zdecydowanie przyjazniejszy dla kieszeni wlasciciela. czekam na dalsze propozycje.
Odpowiedz
#6
jak dla mnie nawet klekot moze byc cabrio Tounge
Odpowiedz
#7
(08-11-2014, 05:42 PM)Rafi87 napisał(a): jak dla mnie nawet klekot moze byc cabrio Tounge

Min. 3.0 TDI. Wink

A wracając do tematu.
Dlaczego akurat Mercedes?
Francuskie auta nie są brane pod uwagę?

Ogólnie jest już na forum temat o aucie w tym przedziale cenowym (aczkolwiek rozważane są benzyny).
Odpowiedz
#8
No to gulf w cabrio 1.9 tdi Wink.
Odpowiedz
#9
Regeneracja pompy wtryskowej, turbiny czy zimowe holowanie na wymiane filtra paliwa troche kosztuje więc jeśli na samym paliwie (ropie) zaoszczędzi się rocznie 1000zł nie znaczy że będzie taniej niż na benzynie bo nie będzie w starym dieslu. Chyba lepiej poszukać czegoś z gazem, przynajmniej serwisowanie nie jest tak drogie jak diesel.
Odpowiedz
#10
Auta francuskie nie sa brane pod uwage bo a) maja jak dla mnie za miekkie zawieszenie (tak owszem mozna wrzucic gwint ale to dalej nie to samo) b) notoryczne problemy z elektryka. Wiem co mowie bo ponad 8 lat bylam bardziej lub mniej szczesliwym wlascicielem renault clio i Megan. Przez kilka nastepnych lat mialam absolutnie fantastycznie corrado na regulowanym gwincie weiteca - w zakretach trzymal sie jak przyklejony. Po prostu ufam niemieckiej technologii :-) kilka roznymi modelami mercedesa mial okazje sie przejechac i zostawily mi pozytywne wrazenia :-)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości