Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chętnie pomogę
#1
Panowie jeśli szukacie porad auto detailingowych bardzo chętnie pomogę siedzę w branży kilka lat doświadczenie całkiem spore ( swego czasu dwa lata spędziłem w firmie CAR SPA ) .Postaram się każdemu coś doradzić,
Odpowiedz
#2
mozesz prowadzic dzial auto detailing i zamieszczac porady Smile1
Odpowiedz
#3
Dobrze wiedzieć. Amatorsko i hobbystyczni zajmuje się detalingiem (uczyłem się na swoich autach teraz troszke szykuje auta do sprzedaży i troszkę po znajomych) obecnie jestem na etapie eksperymentowania z dachami w Kabrio. Największym sukcesem jest to ze jeszcze nie uszkodziłem żadnego auta. Jeśli będę potrzebowal jakiejś porady profesjonalisty uderze do Ciebie. pozdrawiam
Odpowiedz
#4
Witam serdecznie, mała prośba o pomoc i podpowiedź Smile1
Kilka dni temu zdecydowałem się na zakup środków do pielęgnacji nadwozia. Zacząłem czytać fora, artykuły o detailingu i bardzo ciężko jest się połapać ze względu na ilość informacji dostępnych w różnych źródłach. Jeśli to możliwe, bardzo prosiłbym o opinie, czy zestaw środków które kupiłem, są odpowiednie i w jakiej kolejności najlepiej je stosować.

Zakupy:
- SONAX Xtreme Brillant Shine Detailer BSD ProfiLine
- PLASTMAL AUTOPOLITURA czyści nabłyszcza lakier 450
- GLINKA DO LAKIERU ValetPRO Yellow CLAY
- SONAX WOSK NA MOKRO WYSOKI POŁYSK 446
- SONAX WOSK TWARDY W PŁYNIE NABŁYSZCZA LAKIER 250ml

Schemat który sam ustaliłem wygląda następująco:
1. Umycie auta myjką ciśnieniową ze szczotką, szamponem do mycia karoserii.
2. Użycie wosku na mokro, aby osuszyć auto, następnie ircha.
3. Użycie glinki + detailer, jako poślizg
4. Użycie politury, wypolerowanie mikrofibrą
5. Użycie wosku, wypolerowanie mikrofibrą.

Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi!
Odpowiedz
#5
ja bym to trochę zmodyfikował:
1. Umycie auta myjką ciśnieniową bez szczotki tylko rękawicą.
2. Wysuszenie i użycie glinki na całym aucie.
3. Kolejne mycie rękawicą.
4. Politura
5. Wosk

Używanie wosku przed glinką jest bez sensu. Glinka ma usunąć syf zespojony z karoserią którego nie usuwa ręcznie mycie.
Dopiero po tym zabiegu robisz wszelkie korekty, politury i woski Smile1
Odpowiedz
#6
A ja zrobilem tak:
- umycie myjka ciśnieniowa z rękawica
- polerka pastą polerska
- wosk koloryzujacy sonax
- glade efekt lustra od poorboys i świeci się jak psu jaja :p
Odpowiedz
#7
Ok, dziekuje za wszystkie wskazówki Wink
Odpowiedz
#8
(09.08.2016, 18:30 )matwrz napisał(a): Ok, dziekuje za wszystkie wskazówki Wink


Panowie wszystko pięknie i ładnie , ale po co suszyć samochód jak bedziemy używać glinki??? Bez sensu robienie dodatkowej roboty - Glinka zawsze na mokrym lakierze plus lubrykant ( np woda z szamponem ). Osobiście polecam przed glinkowaniem użyć "odsmalacza" i deironizera . Glinka bedzie miała mniej roboty i mniejsze prawdopodobieństwo narobienia szkód . Druga sprawa Glinka zawsze jak najbardziej delikatna , chyba że bedzie korekta robiona to nie ma znaczenia.Co do wosków i politur to długo pisać - ogólnie jeśli zależy nam na trwałości wosku np. na zimę to nie nakładamy żadnych politur tylko cleaner i wosk najlepiej jakiś trwały np:Soft 99 Fusso , Coli 476 Megs 16....Jeśli zależy nam na wyglądzie wtedy politura i wosk najlepiej naturalny ale nie liczmy na trwałość ( wersja letnia).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#9
A czy pominięcie glinki to duża strata?
Odpowiedz
#10
Glinka to chyba robi robotę największą Smile1


Poprzednie bezdachowce:
Arrow Peugeot 205 CTI - ten przeciekał Arrow MB SLK R170 - w tym było zimą zimno Arrow MB SL R-230 - w tym byłem lanserem Arrow VW Golf IV - a tego nie wiem po co kupiłem Arrow Barchetta - męski lans w damskim aucie
Odpowiedz
#11
doklanie ferg, jezeli nigdy nie robiles glinki to nie polecam pomijac
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.

Polecane fora:
Cabrio-Club Barchetta Club